דפים

יום שבת, 29 באוקטובר 2011

מה עוד אפשרי


מה עוד אפשרי.....?
יצא לך פעם לנהוג ברכב בלי GPS, מפה או מישהו שיכוון אותך?
אתה רוצה להגיע לאילת...אבל איכשהו, הגעת לדימונה...?
אולי זה בסדר, אבל לא זה מה שרצית!
או ש....
מטרות ויעדים
אז על מה אני מדבר בעצם?
אתה לא יכול לצפות להגיע למקום מסוים אם אתה לא יודע לאן אתה רוצה ללכת!
אז...מה לעשות?
בוא נתחיל בזה, קח לך 3 דקות, עט ודף, ותכתוב לעצמך 5 דברים שהיית רוצה להשיג ב5 השנים הקרובות.
זה יכול להיות קשור בזוגיות המושלמת שמגיעה לך, להגיע למשקל הגוף שתמיד רצית, לשפר את הדימוי העצמי, עשק משגשג שמכניס לך כספים בלי סוף, או כל דברים שמדבר אליך באופן אישי.
אגב, אל תדאג אם אתה לא יודע איך להשיג את המטרות שאתה רוצה, הדרך לא חשובה כרגע!
נתמקד במטרה.
איך יכול להיות שהדרך לא חשובה?
תבין, הדרך היא החלק הפחות משמעותי בסיפור, אולי זה נשמע לך מוזר, כי זה שונה ממה שלימדו אותנו כל החיים שלנו!
אבל, האם הדרך שהשתמשת בה עד היום הביאה אותך לחלומות ולמטרות הגדולים ביותר שלך?
אם לא, אני מזמין אותך לנסות דרך אחרת, צורת חשיבה שונה, אתה תבין הכול בהמשך, אני מבטיח!
בינתיים, אני מזמין אותך לחשוב בגדול, אפילו בענק!
אל תרשום דברים שנראים לך אפשריים או הגיוניים, דברים שבאמת תוכל להשיג ב5 השנים הקרובות.
תן לדמיון להשתולל!! תהנה מהספק, פשוט תרשה לעצמך לקבל את כל החלומות הפראיים ביותר שחלמת עליהם אי פעם.
מגיע לך!
אחרי שתסיים, שמור את הרשימה שלך במקום שתוכל לראות אותה בכל יום.
למה?
כי זה יתן לך המון מוטיבציה! זה יתן לך "פוש" לקום בכל בוקר, אתה תתעורר ותגיד "זה מה שאני רוצה להשיג! בשביל זה אני קם!"
יותר מזה! ברגע שרשימת המטרות שלך תהיה כתובה לך מול העיניים, אתה לא תאמין אילה הזדמנויות ורעיונות חדשים יגיעו אליך פתאום "משום מקום".
אגב, יש דרך לשדרג את העניין, זה נקרא סרט חזון, אנחנו כבר נדבר על זה בהמשך!
בינתיים, בנה לך את רשימת המטרות הגדולות שלך, ותלה אותה במקום ברור.
אגב, אני מזמין אותך לשלוח את המיילים לחברים שאתה חושב שיכולים ללמוד מהידע הזה, אני שמח להעביר את הידע הזה בחינם לכמה שיותר אנשים, כך שיוכלו גם הם להצליח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה