דפים

יום שבת, 22 באוקטובר 2011

זה כל כך מגיע לך!


מגיע לי!
יצא לך פעם להיזכר במשהו שקרה בעבר, ולחשוב לעצמך
"וואו, איזה טיפש הייתי, למה לא עשיתי...."?
אני מניח שכן, זה קורה לכולנו כל הזמן!
אבל תחשוב על זה רגע, מתי יצא לך לחשוב על העבר ולהגיד "וואו, כל הכבוד לי!"
זה כמעט ולא קורה...וחבל!
חיוביות היא המפתח!
משפט המחץ שאני יכול להעביר לכם לגבי "חוק המשיכה", או, "הסוד הוא:
whatever you focus on, expend, או בעברית מה שאתה מתמקד בו, מתרחב, קורה יותר.
אז...למה לנו להתמקד בשלילי כל הזמן?
מגיע לך!
אני בטוח ב100% שיש לך עשרות, או אפילו מאות הישגים!
אני בטוח שאתה זוכר חלק מהם, מעריך אותם, מעריך את עצמך על ההשגה שלהם, ומצד שני...יש המון שאתה פשוט לא מודע אליהם!
אז, במקום לחשוב על העבר ולהגיד "למה לא עשיתי", בוא נבנה את רשימת הישגים והצלחות שלי!
כן, אני מתכוון לזה, פשוט כמו שזה נשמע!
פשוט קח דף ועט, ותרשום את רשימת ההישגים שלך בחיים.
אני מציע לך לכתוב לפחות 50, טיפ חשוב, כל משפט שאתה כותב, תתחיל ב"אני הצלחתי" או "אני השגתי", זה מעצים את המשפט, משייך אותו אליך בלי כל ספק!
אז מה אתה יכול לכתוב?...
-          אני הצלחתי למצוא בן/בת זוג מתאימים
-          אני הצלחתי להתמיד בדיאטה
-          אני הצלחתי לרזות מהר
-          אני הצלחתי לשפר את הדימוי העצמי שלי
-          אני הצלחתי לסיים לימודים
ועוד עשרות דוגמאות, פשוט תכתוב כל דבר שעולה לך לראש, קטן ככל שיהיה.
אז קדימה, קח לך מספר דקות ותרשום את רשימת ההישגים שלך
אחרי שתסיים את הרשימה, אתה בטח תרגיש כאילו מגיעה לך תפיחה על השכם, ותאמין לי, בהחלט מגיע לך!! אתה מצליחן אמתי!
תחשוב על זה רגע...כל הדברים המדהימים שהצלחת להשיג בחיים, פשוט בלתי יאומן!
מי יודע מה עוד אפשרי?....
בדיוק בזה נתמקד במייל הבא!! – מה עוד אפשרי!
אז בינתיים, אני אשמח לקבל במייל חזרה את "רשימת ההישגים שלך", אגב, אם תצתרך עזרה – אני אשמח לשלוח לך למייל את הרשימה האישית שלי כדי שתקבל דוגמא ורעיונות.
אז קדימה! כתוב את רשימת ההצלחות שלך!


נהנת? אהבת? כדי להמשיך ולקבל טיפים וסרטונים בחינם פשוט לחץ כאן וקבל את כל העידכונים החמים ביותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה